Brisanje istorije vožnji

Informacije o svakoj narudžbini su dostupne u meniju aplikacije  → Istorija narudžbina.

Na stranici narudžbine navedeni su maršruta, cena, datum i vreme vožnje.

Kliknite na stranicu da biste videli više informacija:
  • Početnu i krajnju adresu
  • Trajanje vožnje
  • Podatke o vozilu
  • Podatke o vozaču
  • Tarifu i ukupnu cenu

U istoriji narudžbina je dostupno dugme Pozovi. Sa vozačem koji je izvršio narudžbinu možete stupiti u kontakt u roku od 24 časa nakon završetka vožnje i pre kreiranja sledeće narudžbine.

Sakrij vožnju iz istorije

Da biste sakrili vožnju iz istorije:

  1. Uđite u meni aplikacije  → Istorija narudžbina.
  2. Izaberite vožnju koju želite da sakrijete.
  3. Posle informacije o vožnji pritisnite Izbriši vožnju i izaberite Izbriši.

Podaci o skrivenim vožnjama će ostati dostupni za podršku i marketinške komunikacije.

Brisanje istorije vožnji

Da biste potpuno izbrisali istoriju vožnji:

  1. Prijavite se u Yandex ID i uđite u odeljak Nalog → Upravljanje podacima ili pratite link.

  2. Otvoriće se lista servisa koje koristite. Izaberite Taksi.
  3. Kliknite na Istoriju vožnji i potvrdite brisanje.

Kako ova opcija funkcioniše?

  • Čim potvrdite aktivnost, cela istorija vožnji će biti izbrisana. Ne može se povratiti.
  • Možete da brišete istoriju koliko god puta želite. Ali samo jednom u 24 sata od poslednjeg brisanja.
  • Podatke o narudžbinama možete da izbrišete ako ste platili sve vožnje i u tom trenutku se ne nalazite u taksiju.